Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Majlis Sumbangsih Raudhatus Sakinah

Saya telah dijemput sebagai tetamu khas Majlis Sumbangsih Raudhatus Sakinah pada 2 November lepas di The Saujana Kuala Lumpur. Raudhatus Sakinah (RS) merupakan sebuah pusat lindungan dan bimbingan remaja puteri yang menjadi mangsa kepada masalah sosial hari ini di bawah kendalian Wanita Jamaah Islah Malaysia(WJIM) dan berdaftar dengan Akta Pusat Jagaan 1993 serta Jabatan Kebajikan Masyarakat. Majlis ini mengumpulakan semua keluarga angkat bagi bayi yang lahir di RS sejak 10 tahun penubuhannya. Turut hadir Puan Sri Salbiah, YB Zuraida Kamarudin dan YB Haliza Mohd Talha. Ketua WJIM kini adalah Prof Madya Dr Harlina Halizah Hj SIraj dan Pengurus RS adlaah Pn Rosmawati Zainal.

November 3, 2008 - Posted by | Politics

3 Comments »

  1. assalamualaikum…
    Saya ada sedikit masalah..boleh tak saya tahu di mana sebenarnya tempat Raudhatus Sakinah ni? Atau pun macam mana saya nak menghubungi Raudhatus Sakinah?

    Comment by azy | January 27, 2009

  2. assalamualaikum
    Saya ingin tahu samada Raudathus Sakinah boleh menerima remaja bermasaalah yang bukan rakyat malaysia. Sekiranya boleh bagaimana cara nya. Boleh tak saya mendapatkan alamat dan nombor talipon nya.

    Comment by Sharifah | March 24, 2009

  3. Assalamualaikum..
    Saya juga ingin tahu bagaimana untuk menghubungi Raudhatus Sakinah. Harap puan boleh membantu.

    Comment by Awe | April 2, 2009


Leave a Reply

