Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Terkini

1. Eurocopter : Timbalan Menteri Pertahanan beritahu Parlimen pembelian dilulus tanpa pemeriksaan fizikal

2. Usul tergempar Dato Seri Anwar Ibrahim akan diputuskan Speaker Isnin depan, 3 November 2008.

October 30, 2008 - Posted by | Politics

5 Comments »

  1. Apa sudah jadi dengan isu Eurocopter ni. Najib pun tak offer apa-apa penjelasan lagi. Jangan harap nak lepas macam tu saja.

    Comment by NorHaslim | October 31, 2008

  2. Eurocopter dah jadi sebahagian daripada masalah negara. Jadi ia harus diselesaikan secepat mungkin. Najib jangan nak buat-buat senyap je… Beliau patut disiasat dalam isu Eurocopter.. Pasal apa beli barang yang berharga RM berbilion tapi tak buat pemeriksaan terperinci?

    Comment by Jeffripower | October 31, 2008

  3. najib tgh dok fikir pasal kes mongolia la sebab RPK dan bala akan dipanggil oleh mahkamah……………………….

    Comment by anwar_kuantan | October 31, 2008

  4. Tak buat pemeriksaan teliti tu satu hal, yang nak beli dengan harga 2 kali ganda dari yang Brazil beli tu satu hal jugak. Betul kata YB Mahfuz Omar, menteri kewangan kita kena pergi ambik intensive mathematic course daripada menteri kewangan Brazil.

    tak sabar rasanya nak tunggu RPK dengan Bala jadik saksi kes altantuya, ada orang yang tengah kecut perut sekarang ni rasanya!!

    Comment by UcuZalley | November 1, 2008

  5. kelakar la dorang ni,kita nak beli pensel pun nak harga termurah tapi kualiti terbaik…..ni kan pulak nak beli heli,benda mahal,dah tu pulak bawak nyawa orang nak pertahan negara….dorang ni fikir pakai otak ke pakai duit?……errrrr cybertroopers tak nak komen ke hal ni?

    Comment by KITA | November 5, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: