Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Astro Awani malam ini 8.30pm debat saya bersama YB Lenggong

Catch! An open debate tonite 8.30pm. Astro Channel 501 between YB Fuziah Salleh (KeADILan vs YB Shamsul Anuar (Umno).

Topic: Politics and National Celebrations

brought to you by NITV.

October 2, 2008 - Posted by | Politics

8 Comments »

  1. jgn luper upload yer yb…

    Comment by fread | October 3, 2008

  2. Assalamualaikum YB..

    ISA PROTEST!

    Sila tandatangan surat protes untuk mendesak kerajaan agar segera membebaskan Raja Petra Kamaruddin dan semua tahanan ISA lainnya.

    Sila KLIK DI SINI untuk menandatangani surat tersebut.

    Thanks.

    razzi-media.blogspot.com

    Comment by Sharp.Shooter | October 7, 2008

  3. Tahniah kepada semua penyokong PKR atau kejayaan menaikkan replika anwar di Batu Caves….syabas….

    Boleh lawan dewa Murugan nampaknya ni…

    Comment by any | October 7, 2008

  4. Nampaknya YB gagal dalam debat tersebut

    Comment by mafizah | October 7, 2008

  5. Anwar lebih hebat dari Najib…tak dinafikan anwar memang hebat…hebat dr segi orator dan retorik…tapi hasilnya….NOTHING!

    Comment by any | October 8, 2008

  6. apa la korang ni…..macam budak2….replika bentuk poster nak bising…tu patung tunku depan parlimen dah 50 tahun korang tak bising…..poster(replika)paklah hunus keris sebesar pwtc masa sidang 2005 korang wat tak nampak…skolah kat mana ni takleh beza patung ngan replika ngan poster?

    Comment by Kita | October 13, 2008

  7. tatau la debat tu gagal ke tak tapi pelik ar jugak seramai2 MP perempuan kat parlimen tu Yb ni la wakil Malaysia kat Geneva……haru betul la kannnnn……takkan takut duk depan ngan ahli parlimen negara lain?

    Comment by Kita | October 13, 2008

  8. sebab retorik anwar la rakyat skang ni pakat tolak najib…..kita tengok kesudahan plot cerita ni nanti……

    Comment by Kita | October 13, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: