Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Anwar:Keputusan Mahkamah pagi tadi

Kes Anwar Ibrahim ditangguhkan ke 24hb September depan untuk memberi masa kepada para peguam DSAI menyediakan hujjah bagi membantah permohonan pendakwaraya yang ingin kes beliau dipindahkan ke Mahkamah Tinggi.

September 10, 2008 - Posted by | Politics

2 Comments »

  1. Lagi banyak la idea si Anwar ni untuk kerajaan baru impiannya tu… Yang pastinya ‘TIADA KERAJAAN BARU PADA 16 SEPTEMBER 08″…
    Itulah kenyataannya… Terimalah seadanya….

    Comment by Jeffripower | September 11, 2008

  2. Jika Pakatan Rakyat tidak berjaya menubuhkan kerajaan pada 16 Sept 08, tak ada salahnya kita tubuhkan kerajaan pada mungkin 20 Sept, atau 15 October, atau 1 January 09 atau kalau perlu tunggu sampai 16 September 2009 pun kita akan tunggu. Yang penting penubuhan kerajaan Pakatan Rakyat is not a joke and is not a gimic!

    Buktinya – Pak Lah dan Najib serta orang2 yg sewaktu dgnnya dah gelabah puyuh sekarang ni!
    Kalau tidak tak kan la berduyun-duyun ahli BNBBC kena pergi JEJAK RASUL kat Taiwan sekarang ni! Baik sungguh hati dia org ni, cikgu2 sekolah pun kalau suruh pergi seminar masa bulan2 puasa ni akan komplen dan minta tangguh seminar tu sampai lepas raya.

    Tapi ahli2 BNBBC seramai 49 org ni dengan muka yg tawar hebeh dan langkah longlai macam mengiringi mayat pergi masuk kubur
    terpaksa pergi ke Taiwan konon nak pergi belajar pertanian moden!! Bang oii….. Taiwan impot tembikai dari Malaysia, ternak belut pun kat Nenasi, Pekan. Patut dia orang datang belajar dgn kita, ni dah terbalik kot! Sebabnya Najib tahu kalau tak halau semua pergi luar negeri, alamatnya kerajaan BN ni yang akan terbalik!!!! Nak suruh dia org duduk Taiwan sampai bila? Sampai raya Haji?

    OPTIMIS!! KERAJAAN PAKATAN RAKYAT TETAP AKAN DITUBUHKAN!!!

    Comment by UcuZalley | September 11, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: