Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Sidang Media Bajet 2009

Posting by Rozaini M R

oleh Anwar Ibrahim dijangka pada hari Selasa 2hb September 2008 nanti.

Photobucket Photobucket

August 31, 2008 - Posted by | Politics

5 Comments »

  1. PR pun kena sediakan bajet2009 juga…rakyat boleh buat perbandingan..
    http://malaysianbudget2009.blogspot.com/

    Comment by videobajetsini | August 31, 2008

  2. Kalau Anwar rasa dah bagus sangat, buat la Bajet 2009 version PR. Cakap je pandai…Kita tengok siapa lebih hebat…

    Comment by afnanhassan | September 2, 2008

  3. ko afnan cakap macm bangang la… Ko ingat totally Pak Lah yang bodoh ekonomi buat ke budget NI!!! Kalu takde EPU(Unit Perancangan Ekonomi) dalam Jabatan Perdana Menteri tu mati kutu Pak Lah. Apa EPU sarankan ko ingat dia terima 100%.. Ekonomi Malaysia ni kalau Pakatan Rakyat pegang pun sama je aku rasa, ekonomi yang dibentuk oleh politik..

    Bajet ini secara tak rasmi mengikut teori pasaran berlaku tidak sihat.. bila dikatakan kuasa wang pengguna bertambah dengan perbelanjaan defisit dalam negara berterusan memberi imbangan bahaya kepada inflasi yang mana barang makin susah turun harga dipasaran kesan kenaikan minyak.

    Gelagat keuntungan di pasaran juga menjelikkan yang mengkin menjurus kepada stagflasi. Dahlah cakap banyak Pak Lah pun tak paham…

    Comment by penanhassan | September 3, 2008

  4. ko penan cm org bengong pla xphm aliran smasa. PM bt cmtu sbb cm 2 psl ikt kdaan semasalh…lau x xkn PM nak bg bnus kakitangan awam lau bkn utk elak dfisit aliran eko..perbelanjaan rakyat akn meningkatkan eko. negara maka kejatuhan eko akibat harga mnyak dapatlh di kurangkan sikit….

    Comment by gaban | September 6, 2008

  5. gaban ko pun bengong gak…. ape ke bodoh ko nie perbelanjaan rakyat tidak semestinya meningkat kan ekonomi mungkin kesan negatif nye lebih teruk bahlul……. batul la ape penanhassan ckap ko 2 yang sengal dgn hassan skali tolol….

    Comment by penangaban | October 14, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: