Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

The campaign…

the zest and hope circling the election campaign in Permatang Pauh… Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket

August 23, 2008 - Posted by | Politics

9 Comments »

  1. hidup!pakatan rakyat….!

    Comment by amiro | August 25, 2008

  2. Kiye meneh siji, arek orep opo nay seng orep
    angger kabeh wes di dhol. Orak may kir. Orep seng koyo ngopo angger buteng

    Comment by Embah | August 25, 2008

  3. Tenan nan nawane seng wong poteh jaman mbiyek ngomong…. wong melayu memang buteng … kulowon nyong uduk wong melayu dadi nay orak buteng … sokor … memang mumet ndelok no , kok kepiyeh sampek bongso day wek arek do dhol. Sampaeian orak ngerosok no orep dadi bongso seng orak a-nek opo2. Angger tenanan dadi ….. ngoling2 wes orak guno…. buteng usah dientek2 no ….

    Comment by Embah | August 25, 2008

  4. Ngayae ngomong wong buteng …. kulowon wak jalok ngapuro, seng ngeweb kiye wong melayu opo.. seng serban nay lilit yo kok a-nek seng ngino serban nay wong lain. Podo serban ngelilit kok koyo ngono …. dunyo…dunyo …..
    Ngesok wes orak a nek enggon turonan, ngemis nang negoro dewek … wes orak guno seseno … yo tenanen sesen memang wes orak guno …. lali lo … wong wes tuo … tapi nyong orak buteng … orak ngedol bongso…

    Comment by Embah | August 26, 2008

  5. EMBAH PAKAI BAHASA ASLI KE?

    Comment by ABC | August 26, 2008

  6. Tau tak pe… walaupun embah ni orang asli,
    tapi embah jauh lebih bijak dari orang melayu.
    Lagipun kan ke embah ni penduduk asal kat sini tapi ntah macamana bunyi tanah melayu…. malu embah ….. bangsa embah dilupakan … ntah2 dah dipijak2……

    Comment by Embah | August 26, 2008

  7. Nak pinjam bahasa melayu boleh …. Menang sorak kampong tergadai ….. Nasib baik le embah bukan melayu ……. Bagus …. orang melayu telah berubah … berjaya membuka minda yg selama ini spt katak bawah tempurung ….. quota nak lebih, kontrak nak lebih …. sumer nak … lepas ni …. all are same ….. Bagi lebih pun terkucil ….apatah lagi bagi sama …… he he … bagus ….. melayu baru ……

    Comment by Embah | August 26, 2008

  8. Nak pinjam bahasa melayu boleh …. Menang sorak kampong tergadai ….. Nasib baik le embah bukan melayu ……. Bagus …. orang melayu telah berubah … berjaya membuka minda yg selama ini spt katak bawah tempurung ….. quota nak lebih, kontrak nak lebih …….

    Comment by Embah | August 26, 2008

  9. Embah,
    Biar bagi sama rata tapi semua merasa, sebelum ni memang bagi lebih pada melayu, tapi semua kroni UMNO sapu!!!
    Sebab tu tak ada apa yang tinggal lagi, cuma bahasa gobloq embah tu je yang ada!
    Perut biar bolong, jangan endas yang bolong! nanti jadik gobloq wong!!

    Sebab tu kita nak hantar DSAI pergi Putrajaya, kalau di biarkan mangkok2 ni terus memerintah alamat ngemis nang negoro dewek la!!

    Jangan semarang iseng yoo embah!!!

    Comment by UcuZalley | August 27, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: