Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

bALIK kAMPUNG mENGUNDI, sayang…

posting by Rozaini M R

Bagi para pengundi Permatang Pauh yang berada di luar kawasan Permatang pauh adalah dirayu untuk pulang menunaikan tanggungjawab memilih calon wakil rakyat Parlimen Permatang Pauh pada hari SELASA, 26hb Ogos 2008 nanti. Photobucket
Photobucket

Photobucket

August 20, 2008 - Posted by | Politics

7 Comments »

  1. Kepada warga-warga Permatang Pauh, pastikan balik mengundi!

    Comment by Keadilan-eclub | August 20, 2008

  2. Kalau ada orang cakap Utusan Malaysia itu 50% betul, maka orang itu 50% tak betul kepala dia.

    Kalau ada orang cakap Utusan Malaysia itu 100% betul, maka orang itu 100% tak betul kepala dia.

    Kalau ada orang cakap Utusan Malaysia itu 100% tak betul, maka orang itu 100% betul kepala dia.

    Comment by Kerajaan Rakyat | August 21, 2008

  3. Salam…..ni aku kabaq sikit pasal debat malam tadi antara YB Lim Guan Eng dgn Ybg Dr Koh Tsun Koon.
    Ternyata segala kepincangan dan rasuah jelas dan nyata ditinggalkan oleh kerajaan BN.Namun keegoan Ybg Dr Koh untuk mengakui kesilapan semasa pentadbirannya.Banyak soalan yang tidak dijawab contohnya selepas Dato Hilmi mengakui bertanggungjawab keatas tanah 40 jut,bagaimana BPR dan Peguam Negara berkata tiada kes untuk dibawa ke Mahkamah.TIPU…….

    Comment by keliru | August 21, 2008

  4. Apabila melihat kepada perlakuan lucah oleh puteri & pemuda umno semasa hari pernamaan calon tempohari, maka kita sudah dapat membayangkan sikap dan tahap pemikiran pemimpin mereka. Kepada ahli-ahli puteri tersebut, anda tak kesihan ke tengok ketua puteri anda yang baru nak belajar pakai tudung tu? rambut pun ‘terjuluq’ lagi kat depan! Dengan perlakuan lucah yang macam tu, rasanya mak bapak pun tak nak mengaku anak!

    Kepada puteri2 umno tu saya mencadangkan dah terlanjur anda semua pun seronok buat aksi aksi macam tu, apa kata teruskan aje kerjaya tu di belakang mati lorong haji taib, rasanya masih ada ruang kosong!

    Comment by UcuZalley | August 22, 2008

  5. Ngopola wong melayu kok okeh seng buteng,
    wes di kay-e okeh, orak terimo, dikay-e sitik mboh koyo ngopo ….. walah2 moto ne ngono
    mbok disekencerengno, di delok …. wong edan kok di demeni …. kulowon nyong uduk wong melayu …. dadi-nay orak buteng … he he

    Comment by Embah | August 25, 2008

  6. Seng Ucu mboh Ucu opo … ngino wong kok koyo ngono …. la arek di kapakno wong wes buteng yo memang koyo ngono… apik di jeblesno baru sedar

    Comment by Embah | August 26, 2008

  7. Kok orak a-nek seng ngelawan omong embah…. waduh… kelalen wong buteng yo orak ngerti ….

    Comment by Embah | August 26, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: