Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Pilihanraya kecil Permatang Pauh

Untuk berita berkenaan, sila lawati:

Anwar: Dari Permatang Pauh ke PUTRAJAYA

Photobucket

August 10, 2008 - Posted by | Politics

31 Comments »

  1. mmm…PKR tawan m’sia..PM kita..anwar
    Selepas anwar..azmin ali.. pas azmin sapa pulak?..puan fuziah takpe gak. Teman takut org bukan melayu je.
    Ingat melayu tuan tanah melayu ni. Jangan pertaruhkan negara tampa jaminan keselematan.

    Comment by Kawan lama di S.Alm | August 12, 2008

  2. ASSALAMUALAIKUM WRT…

    PADA PENDAPAT AKU PULAK,TAK SEMESTINYA MELAYU YANG MEMERINTAH,YANG PENTING PEMIMPIN YANG BERPEGANG TEGUH PADA TALI ALLAH TAK KIRA DI ABANGSA APA KERANA KALAU NAK IKUTKAN SEJARAH TANAH MELAYU NIE ASALNYA DIDUDUKI OLEH ORANG2 CINA SEPERTI CINA KUANTONG (SEKARANG DIPANGGIL GUANDONG).SO JANGAN LER KITA CPT PERASAN YANG MALAYSIA NIE ASALNYA BUMI MELAYU.ORANG MELAYU KEBANYAKKANNYA BERASAL DARI INDONESIA…WALLAHUALLAM

    Comment by NASH | August 12, 2008

  3. ni sheik garbus nash, better baca sejarah dulu sebelum bg fakta..not make sense,

    Comment by awang jambul | August 13, 2008

  4. alo brader Kawan lama di S.Alm

    “mmm…PKR tawan m’sia..PM kita..anwar
    Selepas anwar..azmin ali.. pas azmin sapa pulak?..puan fuziah takpe gak. Teman takut org bukan melayu je.
    Ingat melayu tuan tanah melayu ni. Jangan pertaruhkan negara tampa jaminan keselematan.”

    dok kira PKR sahaja ka nak jadi perdana menteri. lepas hangpa…hangpa…kalau macam tu, hangpa sahajalah bertanding seluruh negara…jangan dok pakat dengan PAS…

    aku nak tengok setakat mana orang nak sokong hangpa kalau tak dak bantuan daripada PAS…

    Comment by abcde | August 15, 2008

  5. nak buat cerita apa lagi hempa dah londeh habis hak keistemewaaan melayu tunggu dan lihat yang lelaki tinggal seluar dalam yang perempuan tinggal baju dalam tu pun nasib kalau tak lincin semuanya,yang dbandar besar diseronokkan dengan disco la dangdut pil khayal yang dikampung bagi minum air ketum.SEDAR2 DAH DOK TIDOR ATAS POKOK.Pokok pun atas tanah orang lain.Masa tu dah tak guna dah tanah tak dak rumah tak dak ambil jarum cucuk terus gol.

    Comment by m ishak | August 17, 2008

  6. hi sheik garbus awang jambul,aku rasa sejarah yang ko baca musti sejarah yang di tulis oleh orang2 barat pasal tue ko tak tau pape…kalau nak baca dan buat kajian pastikan kita kena ambil dari semua bahagian.jgn jadi lembu dicucuk hidung!!!!

    Comment by nash | August 18, 2008

  7. Insyaallah parti Keadilan akan menang didalam pilihanraya kecil diPermatang Pauh.Yg penting salepas mendapat kemenangan itu agenda rakyat pasti diutamakan olih Datuk seri Anwar dan yg pentingnya mana-mana dikalangan pemimpin yg rosak akhlaknya haruslah dibuang terlebih dahulu sebelum kesalahan rakyat dilihat dan di ADILI.

    Comment by rizal | August 18, 2008

  8. anuar tetap menang .anuar bakal jadi pm

    Comment by p.pauh | August 19, 2008

  9. nash,
    aku rasa kau silap tu…kau yang silap.

    mana boleh main ikut2 je………

    kau nak ikut sejarah mana ni. sejarah melaka ke sejarah Islam.

    Comment by rahza | August 20, 2008

  10. ASMKM SEMUA..
    PERTAMA SEKALI,.. saya doakan semua petugas jentera PR di Permatang Pauh terus berkerja dgn gigih, ikhlas dan moga dijauhi bencana/perkara yg tidak diingini.
    Rasa segan juga kerana tak berkesempatan ke sana atas urusan kerja dan pelbagai komitmen.
    ..
    Namun perkembangan di sana tetap saya ikuti.
    ..
    Jauh di lubuk hati … saya yakin insyaAllah DSAI / PKR dan pakatan rakyat akan mendapat kemenangan yg lebih besar.
    ..
    Malah ini lah yg akan menjadi penunjuk utama zaman kejatuhan Be End.
    ..
    Kerajaan boleh ditukar … Malaysia tetap Malaysia.. milik Rakyat Malaysia.

    Comment by bard | August 23, 2008

  11. …… lagi satu… Kalau DS Najib berani … PRU 13 kelak… mari kita ramai ramai desak Najib bertanding di kerusi Kuantan atau Inderamahkota.

    berani ke tak berani???

    Comment by bard | August 23, 2008

  12. SOKONG PAKATAN RAKYAT ISLAM AKAN TERLAKSANA SELEPAS 16 SEPT

    Comment by MELANYER | August 23, 2008

  13. Salam

    Semua jangan emosional lah. Kena ingat, macam lah kite ni teruk sangat. Awat nya, dah betul ke DSA akan bawa kemakmuran. Dah pasti ke. Tak penting baca sejarah jenis apa pun, yang penting, jangan menang sorak, kampung tergadai.
    Ok. Salam semua

    Comment by Jid | August 23, 2008

  14. Mati semua jadi tanah.Tak kisa melayu ,cina atau India.

    Baik ,hidup bersama in equality

    Comment by Aru | August 24, 2008

  15. Semoga Kebenaran diNyatakan. DSAI jikamu dipihak yg dizalimi Allah sentiasa disampingmu.Permatang Pauh adalah langkah mu utk membuktikan Kebenaran dan hukumilah beliau beliau yg mementingkan dunia semata mata.Selamat Sejahtera DSAI.

    Comment by AkuShah | August 25, 2008

  16. Ayam di kepuk mati kelaparan, itik di air mati kehausan …… Menangis si tuah kerana bangsanya , meraung mat kilau kerana sianya pengorbanannya, renung2kanlah ….

    Comment by Embah | August 25, 2008

  17. Okeh tenan wong melayu buteng …..wes apik2, arek seng mboh koyo ngopo …. sampeian jajal moto nay di sekencerengno …. wong edan ngapunden kok didemeni … nek arek yo arek, orak di pay kir bati-ray ngesok2 koyo ngopo, ngedol bongso…. angger nang kalumpangen wes suwi di jotos wong koyo ngono… arek kepenak dewek a, seng buteng ngono kok sukaen …. memang buteng

    Comment by Embah | August 25, 2008

  18. embah kuwe ngomong opo…wes jenengi embah ki ojo ngomong akeh.. meneng wai..lungo mejid lungo suro gawe amal ibadah seng akeh… ngomong kok sak gelemi..

    Comment by putulanang | August 26, 2008

  19. Kita sokong DSAI sahaja, siapa lagi kalau bukan DSAI yang meminpin negara ini.

    Comment by Intruder 916 | August 26, 2008

  20. Bagi AC nak kalau DSAI menang, biar ada ubah sikit corak kepimpinan dan kalau jadi PM pun OK juga. tapi bagi AC melayu2 ni tak main lah. Haprak. yang penting ISLAM mesti diperkasakan. akhirat esok tak dibangkit ikut kaum. grup islam dan bukan islam. jadi kalau DSAI jadi PM harap dia perkasakan ISLAM

    Comment by AYAHCHIK | August 26, 2008

  21. mari kitabersama2 doakan kejayaan DSAI ….

    untuk kejayaan MALAYSIA BARU….

    Comment by NAZIREE | August 26, 2008

  22. dsa telah jatuh akhlak, sebab itu dia takut bersumpah, kerana takut bala jatuh keseluruh kerurunannaya. Kalau pengundi permatang pauh undi dia, orang permatang pauh pun macam dia tak ada akhlak dan menggalakkan maksiat.

    Comment by RAM S | August 26, 2008

  23. dsa se benarnya dah tak ada apa-apa. yang dia ada pandai memutar belitkan fakta dan menegakkan benang basah. pengundi permatang pauh janganlah tertipu dengan cakap-cakap dsa yang penuh tipu muslihat. saya bimbang kalau dia perintah msia, huru hara kita jadinya.

    Comment by RAM S | August 26, 2008

  24. kalau tenung betul-betul air muka dsa, huh dah tak ada seri lagi. muka bermasalah takut kena hukum yang sedang menanti.

    Comment by RAM S | August 26, 2008

  25. salam kawn2….mslah sekrng,kita mhukan pemmpin yg berjiwa rakyat,yg paham msalah rakyat…bkn sume rakyat owg senang beb….yg downg duk beleter kat dewan parlimen…cm xselami ape msalah rakyat yg sebenar….dah terang2 brng naik pown dia kater bagus…sebb tu temaN rasa…kita perlukan pembangkang…untk merungkai masalah nie….teman tahu,masalh melayu kita…tpi kita kena jgk muhasabah diri…n kita kena lah ikhtiar,utk perbaiki pentadbiran yg ada..jdikn islam sebgai telunjuk…bkn sumpah2 kat dlm masjid je…teman pun pelik kenapa malaysia jadi cm gni….

    Comment by vanilla^^coke | August 26, 2008

  26. risau apabila mula mengaitkan agama dalam politik.. tak dpt bayangkan bila anwar ibrahim pun bersumpah dan tiada bala dunia menimpa sesiapa yg salah antara mereka berdua, masa itu org bukan Islam akan persoalkan kesahihan Islam..

    Comment by sesumpah | August 26, 2008

  27. Tahniah DSAI Permatang Pauh telah kita tawan!!! Lepas ni Putrajaya!! Reformasi!!!

    Comment by Puteri Reformasi | August 26, 2008

  28. […] Pilihanraya kecil Permatang Pauh Untuk berita berkenaan, sila lawati: Anwar: Dari Permatang Pauh ke PUTRAJAYA […]

    Pingback by Top Posts « WordPress.com | August 27, 2008

  29. salam..
    sabaq2….
    kita tgk dulu..
    blom coba blom taw…

    Comment by wNN | August 27, 2008

  30. huh~~
    kalau org dah bersumpah..janganlah kita pertikaikan..
    sbb nih dah jadik urursan dier ngan tuhan…
    lagikpun kalau diikutkan muhabalah kene dua2org bersumpah dan saling laknat melaknati..
    pas2 brulah org ramai yg menilai….
    nih dah sorang jer yg sumpah kene caye larr..
    idup islam…

    Comment by syah | August 29, 2008

  31. Apa ni dah 16 September, tak jadi apa pun. Gilo lah PKR, tipu rakyat.

    Comment by Jid | September 17, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: