Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Anwar 3 Julai 2008

Anwar akan menededahkan bukti baru mengenai kes Altantuya dalam sidang akhbar khas hari ini, Khamis 3 Julai 2008 jam 11 pagi di Ibu Pejabat KeADILan di Tropicana, Petaling Jaya.

Photobucket

July 3, 2008 - Posted by | Politics

4 Comments »

  1. wahai anwar ko henti kan la segala drama ko yang melampau nie insaf la dari memporak peranda kan ketenteraman rakyat malaysia yang di cintai ini
    klu ko( anwar ) rasa amerika tu boleh membantu ko tukar je la kerakyatan ke sana jangan jd rakyat malaysia lagi dan lebih baik jika seluruh keluarga ko berpindah ke amerika je senang nanti hidup rakyat malaysia tak perlu lagi rakyat malaysia mendengar cerita karut dari ko lagi……………….
    wasalam”””””””””””””””””’

    Comment by hamba allah | July 3, 2008

  2. Salam hormat “hamba allah.” Berfikirlah secara waras. Beliau sebenarnya dizalimi. Tiada tempat untuk mengadu.. tindakan dalaman ibarat “anjing menyalak bukit,” tidak memberi apa-apa kesan pun. Perlu ada undang-undang antarabangsa yang boleh menyelesaikan masalah ini secara adil.

    wassalam

    Comment by Celik Akal | July 3, 2008

  3. Wahai “hamba Allah” janganlah guna nama “ALLAH” kalau hendak komen… Komen saudara bukan seperti seorang hamba… Kenali diri saudara terlebih dahulu sebelum mengatakan kita adalah hambanya… Saya tidakla menyokong Anwar tapi di atas saudara se-islam saya yakin bahawa apa yang berlaku sekarang ke atas Anwar bukanla isu Anwar sahaja tetapi isu ISLAM, AGAMA yang suci yang dipermainkan oleh Kerajaan BARISAN NASIONAL… itu tidak dapat dimaafkan sekiranya kita adalah HAMBA ALLAH… semoga DSAI sentiasa berdoa dan mengharap pertolongan ALLAH…

    Comment by DzulQarnain | July 3, 2008

  4. wahai “hamba allah” sedar kah kamu apa yg kamu kata kan???siapakah yang membuat drama DSAI atau BN???untuk mengatakan sesuatu pastikan anda mengkaji dan menyelidik terlebih dahulu.renungkan la apa yang dah terjadi kepada mereka-meraka yang telah memfitnah DSAI pada 1998???apa yg dah terjadi pada mereka???renung-renungkan lah sebelum membuat satu komen. INGAT siapa yg MEMPORAK- PERANDAKAN negara???siapa yg MENZALIMI rakyat??siapa yang MERAMPAS hak rakyat???siapa yg MENINDAS rakyat???siapa yg MEMPERJUANGKAN hak rakyat???siapa yg MEMBELA nasib rakyat???siapa yang MENDENGAR rintihan rakyat???siapa yang MERASAI kesakitan rakyat???jangan nak menegakkan benang yg basah.

    Comment by SEA MASTER | July 4, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: