Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Tetamu saya di Parlimen

Photobucket

Sementara menanti sesi mesyuarat bermula pada pagi 12hb Mei 2008, di Kafetaria Parlimen.


Tetamu hari ini 15hb Mei 2008 dari Kuantan. Kata Dr Hatta,”Memang mantap sokongan Kuantan.”

Photobucket

Photobucket

May 14, 2008 - Posted by | Politics

7 Comments »

  1. siapakah mereka puan YB? saya teringin juga menjejak kaki ke parlimen!

    Comment by hafiz | May 14, 2008

  2. macam best jer mereka pergi. terbuka untuk umum ke?

    Comment by Najib suka mongolian | May 15, 2008

  3. Mereka adalah aktivis bahagian Kuantan,
    Sdr Hatta Ket AMK, Sdr Alang Timbalan Ket AMK, Pak Dol Ket JDM & Dennis Sukarelawan Pusat Khidmat
    Mereka datang untuk memberi sokongan sewaktu saya membahaskan ucapan titah agung tempoh hari

    Sekiranya nak hadir sidang, sila hubungi parliamentary assistant saya Pn Rozaini 0198502757, dan kita akan uruskan supaya sdr dapat masuk dengan mendapatkan pass untuk sdr. Kalau boleh beritahu awal supaya dapat booking tempat duduk dalam galeri. untuk memerhati perjalanan sidang

    Saya sentiasa mengalu-alukan tetamu dari kuantan untuk datang berkunjung ke Parliament . Silakan! Kalau bukan orang Kuantan tapi nak datang pun boleh juga.. You’re welcome

    Comment by Fuziah Salleh | May 15, 2008

  4. Gambar saya tak ada ke kak fuziah ? hehe…

    Comment by Fahmi | May 15, 2008

  5. Salam, Fahmi
    Tak nampak anda di situ masa tu. Lain kali come fwrdlah,k.

    Comment by rozaini | May 16, 2008

  6. nak masuk parliment kena beli necktile dulu..baru org boleh kasi masuk..

    Comment by scaffoster | May 19, 2008

  7. Tahniah Hatta,Alang,Pak Dol,Karim….best jadi tetamu kat Parlimen?…Jangan lupa kitorang di Kg Tengah ha……………Kak Gee pun asik bz jer,anak2,adik2 kat sini rindu woooo

    Comment by Pi Kir Ar | May 22, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: