Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Program Bersama Rakyat Kuantan

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket

March 15, 2008 - Posted by | Politics

13 Comments »

  1. jgn lupe isi gmbor warge kg.tengah…
    background pari2 keADILan ye…

    Comment by apiz | March 15, 2008

  2. Alhamdulillah….pak long bersyukur. Tapi tak buat apa-apa kenduri ke kat kampung di sini, di sungai merab? Kalau ada boleh juga paklong anak beranak bertandang.

    Terima kasih

    Comment by pak long | March 16, 2008

  3. tahniah menang..tapi ingat juga orang di bawah,jgn sampai penyokong sendiri sakit pon buat tak tau

    Comment by melayu kini | March 16, 2008

  4. REFORMASI REFORMASI REFORMASI!

    MAKKAL SAKTHI!!!

    Comment by tokgajah | March 17, 2008

  5. melayu kini,
    janggal sekiranya FS buat2 x tahu jika kenalannya sakit.
    Siapa yg sakit tu?
    Ramai juga penyokong(dan bukan penyokong) yang dilawatinya saban bulan kebelakangan ini
    Saya kira utk melawat kesemuanya sendiri mungkin tidak berkesempatan…

    Comment by rozaini | March 19, 2008

  6. Alhamdulillah….. Tahniah….

    “Dan (ingatlah) ketika Tuhan kamu memberitahu : Demi sesungguhnya! Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambahi nikmatKU kepada kamu dan demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azabKU amatlah keras”. (Ibrahim : 7)

    Salam Ukhuwah….O:-)

    Comment by aima | March 19, 2008

  7. Tahniah kerana kemenangan……

    Harapan kak ya… FS tidak berhenti turun padang di Kuantan… Jangan biar orang lupa siapa YB mereka… Biar semua orang tahu siapa wakil mereka di Parlimen…

    Suara Rakyat Suara Keramat !!

    Comment by kak ya | March 19, 2008

  8. terime kasih…

    Comment by apiz | March 24, 2008

  9. letak byk skit gamba bdk2 kg tengah…..kg tengah kan special…..

    Comment by nasrol | March 24, 2008

  10. tggi nyer bndera keadilan kat kg tengah tuuu……….
    saper yg pnjat tuuu………
    besar gak bndera tuuu………
    saper yg jahit tuuu………
    kalo nak tau pakat la ramai2 gi kg tengah tuu………..

    Comment by kodir | March 24, 2008

  11. kak ji mmg prihatin la……..
    bdk yg langgar kreta kak ji ari tu pun kak ji lawat……
    we all luv u kak ji…….
    REFORMASI…….

    Comment by bakyah | March 24, 2008

  12. MPK mmg tak professional……..
    diorang ingat pdg kemunting tu bapak diorang punya……..
    kite mesti tukar MPK yg baru……..
    Majlis Perbandaran Keadilan………
    betul tak?????

    Comment by ismail | March 24, 2008

  13. Harap lepas ni mp ktn akan lebih menumpukan perhatian yg lebih tentang permasalahan sebenar rakyat di ktn…jgn terlalu byk menghabiskan waktu dgn program2 sambutan sebegini. Di selangor yg telah BA memerintah pun rakyatnya dah tegur bila pimpinan duk asyik dgn majlis2 sambutan aje. ingat…rakyat tengah memerhati…yg dtg masa majlis makan2 tu memng sah2 org2@penyokong BA, tp yg memenangkan kita adalah ‘RAKYAT’.

    Pusat Khidmat Rakyat Parlimen Kuantan harap2lah sangat secepat yg mungkin dikendalikan dgn cara yg terbaik. Ada aduan bila warga kuantan dtg nak menjenguk2, ada pertelingkahan yg ‘terbuka’ di kalangan penggerak@pemuda sesama mereka. Sepatutnya perkara ini tidak berlaku di depan mata kepala warga kuantan yg telah memberi kepercyaan kepada PKR@BA. Yg lebih merisaukan ialah bila ada yg memberitahu, pemuda yg ‘besar kepala’ tu sebenarnya ada ‘kaitan rapat’ dgn pimpinan PKR ktn.

    Saya amat2 berharap agar perkara ini disiasat dan diambil tindakan segera demi menjaga imej parti.

    Sekian.

    Comment by SahabatMesra | March 24, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: