Fuziah Salleh

Mendamba Politik Baru

Sinar Harian Edisi Pahang

Photobucket

About these ads

April 9, 2008 - Posted by | Politics

5 Comments »

  1. Negara yang berjaya menzahirkan keinginan pemimpinnya menghargai dan mendekati suara-suara warganya yang berbilang bangsa agama budaya untuk digembelingkan dan dikenali potensi diri setiap mereka dalam usaha memandiri dan membangunkan negara.
    Proses ini menjadikan negara lebih perkasa untuk didengari idea dan dicontohi sifat mulia beretika pemimpinnya.
    Tidak wajar lagi hak warga yang memberi amanah kepada pemimpin pilihannya dinafikan.
    Bangga dengan pemimpin Pakatan Rakyat.

    Comment by thanaif | April 9, 2008

  2. TERKINI (9/4/08)

    …MEDIA MASA MEMAINKAN ISU BABI DI SELANGOR…aku ingatkan harga daging babi nak naik…TIBA2 HARINI KERAJAAN BN UMUM HARGA MI NAIK 20 HINGGA 70 SEN.

    INILAH STRATEGI KERAJAAN BN…BAGI ORG RAMAI MARAH PASAL BABI…TAPI HARGA MAKANAN HARIAN MCM MI DINAIKKAN…

    Mula2 nak naikkan harga beras tapi takut org melayu marah (sebab majoriti melayu yg makan nasik)…kini demi nak balas dendam kepada org Cina yg tak undi BN, kerajaan naikkan harga mi.

    Org2 Cina amat marah harini kerana makanan harian mereka di naikkan terlalu tinggi. BN anti org Cina

    Comment by pondok tanjong | April 9, 2008

  3. New Cabinet:

    Prime Minister – Anwar

    Deputy Prime Minister – Lim Kit Siang

    Culture Minister – Farish Noor

    Defence Minister –

    Education Minister – Nga Kor Ming

    Environment Minister – Teresa Kok

    Finance Minister – Tony Pua

    Foreign Minister – Ramasamy

    Health Minister –

    Home Minister – Ronnie Liu

    Information Minister – Jeff Ooi

    Law Minister – Teng Chang Khim

    Manpower Minister –

    Sports Minister –

    Technology Minister –

    Trade Minister – Khalid

    Transport Minister – Liew Chin Tong

    (Penang Chief Minister – Lim Guan Eng)

    Comment by aston | April 10, 2008

  4. Mimpi disiang hari ke nie???? umur tok long sebegini x termimpi nampak barisan cabinet mcm tu … Pm je melayu yg lain-lain …. jadilah kita mcm singapure … akhir melayu kan merempat jua ditanah tumpah sendiri. Yang dah sedia ada nie pun [BN] dah tak tertanggung inikan pulak …..???? kata Hang Tu ah: “Tak Hilang Melayu di dunia ” tetapi .. ” yang hilang MARUAH melayu” .. agak tok masa tu naanti org melayu dan org asli lebih kuang sama jeee!!!

    Comment by Tok Long Tajul Muluk | August 26, 2008

  5. fauziah salleh boleh majukan kuantan,mewujudkan banyak pengangkut awam dan kalau boleh bina LRT

    Comment by adam | January 30, 2009


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: